Wednesday 8 February 2012

DIY home deco

I am really not a DIY person.  But when I see these kind of pics, I wanna get all Martha Stewart and re-decorate my whole flat :)
La verdad es que no soy mucho de DIY.  Pero cuando veo fotos como estas, me entran ganas de ponerme las perlas y ponerme modo ON Martha Stewart :)

HeadBoards:



Painted headboards...
Cabeceras pintadas...


Fabric headborads...
Cabeceras de tela...



Metallic headboars... (loving these two ones)
Cabeceras de metal... (me encantan estos dos)

 Photo DIY:


There are tones of images and types of paper to do this cool things.  I think it´s a great idea to give a litte bit personal touch to simple things.
Hay mogollón de fotos y papeles y pegatinas para hacer estas cosas.  Me parece que es una ideal genial para darle un poco de toque personal a cosas sosillas que tengamos por casa.

Paper DIY:


Oh so classy and delicate ^^
Oh que bonito y elegante ^^

Fabric DIY:


Love it, so nice and so simple.  Really like the idea of the first pic for presents,  very personalized right?
Me gusta mucho, tan bonito y simple.  Me encanta la idea de la primera foto para hacer regalitos personalizados, ¿verdad?

Pics by Better Homes & Gardens 

No comments:

Post a Comment